Máte předplatné? Přihlaste se

Tento podcast je pouze pro předplatitele

Zaregistrujte se a pusťte se do poslechu.

Díky registraci získáte

  • Poslech až 3 podcastů dle vlastního výběru
  • Odemčené podcasty 
  • Poslech vybraných částí audiozákonů
  • Možnost využít mobilní aplikaci

Registrovat

Ještě poměrně nedávno se účetní doklady předávaly v papírové podobě „na stůl“ účetním. Ti je zkontrolovali, doplnili o košilku, ručně zaúčtovali a založili do šanonu podle roku a účetní jednotky. Postupně si účetní kanceláře začaly práci usnadňovat pomocí excelových tabulek, šablon a poloautomatických procesů, které si samy vytvářely. Dnes díky digitalizaci a AI lze s minimálními náklady celý proces výrazně zjednodušit a nastavit tak, aby omezil manuální práci i manipulaci s doklady. Jak tedy vypadá „ideální“ oběh dokladů v současnosti?